BlackBirds

Alla inlägg under februari 2015

Av Elin - 28 februari 2015 16:52

Idag är jag ensam till middag då gubben jobbar så vart lite smaskigt till middag , mkt ädelostsås :-)

Har idag hunnit hälsa på jobbet för lite surr , pluggat , promenad och nu ätit middag :-)

Av Elin - 26 februari 2015 19:56

Vart lite träning idag inte mkt bara extremt effektiva 20 minuter här hemma men har promenerat 9 km idag och pluggat 1 timme nu ikväll , känner mig inte riktigt kry ont i magen och illamående så ber till gud att jag inte får magsjuka då jag snart blivit av med förkylningen som jag haft hela vinter.

Men ska plugga en stund till få se om något mer fastnar :-)

Som jag skrev tidigare idag så har vi kört hjärt och lung räddning idag

Av Elin - 26 februari 2015 09:59

Idag är det skoldag, utbildning i hjärt-lungräddning och katastrofer :-)

Ikväll blir det plugg och promenad med dogsen :-)
Trots att denna rackarns förkylning vägrar ge sig och min nya kompis visdomstanden växer så det knackar , men det blir väl bättre någongång säg .
Ska även skicka iväg lite jobbansökningar så man kan börja springvikariera förhoppningsvis

Av Elin - 18 februari 2015 19:54

2 timmar promenad sen vart det nya avsnittet av better call saul :-D

Och nu toksnöar det igen....

Av Elin - 18 februari 2015 10:42

Sådär nu har man varit och validerat vård och omsorg 1 :-)
Kändes riktigt bra och roligt med positiv feedback , det gjorde hela min dag :-D

och nu så sätter gubben upp dom nya sängborden, det blir så fint

Av Elin - 16 februari 2015 19:23

Har försökt plugga hela kvällen men motivation sviker hela tiden , men fortsätter kämpa på.
Gjorde dock ett avbrott mellan 17.45 -18.45
Då tog jag hundarna på promenad och körde lite hemma träning då jag fortfarande inte är helt frisk så håller jag mig undan gymmet.

Ikväll är även en sån kväll då alla elaka tankar kommer tillbaka, då man råkar gå förbi spegeln och en röst i huvet skriker fyy faan så äckligt !!!!
Men 30 min hemma träning rensar tankarna lite iaf

Av Elin - 9 februari 2015 13:54

Ligger hemma och är sjuk....
Hostar och slemmar, varje gång jag hostar så känns det som om halsen ska klyvas i 2 och alla revben gå av :-(

Ligger nerbäddad i sängen och ser The bucket list.
Vart ingen mer tapetsering idag men halva sovrummet är gjort så en dag till av tapetsering så kan vi äntligen flytta tillbaks till sovrummet :-)

Av Elin - 5 februari 2015 14:05

Idag är ingen bra dag i mitt liv !
När jag gick till skolan imorse så gick min sko sönder , när jag sätter mig ner för att skriva provet på urinorganen så har läraren gjort ett helt eget prov utanför instuderingsfrågorna så det sket sig ju på engång! !!
Huvudet spränger och jag känner av allergin, så just nu känner jag mig redo att kasta in handduken och ge upp , hoppas några timmar av vila ikväll kan hjälpa mot detta...

Det har inte riktigt varit min vecka kan jag säga ....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards