BlackBirds

Alla inlägg under januari 2015

Av Elin - 31 januari 2015 08:09

Efter 3 dagar med dålig sömn så känner jag att humöret inte är på topp och imorse så kunde man tro att hundarna bara har en människa , sambon är jätteförkyld och hostar hela nätterna , hundarna vandrar fram och tillbaka, gnäller när dom har tråkigt och katterna har krupit in under täcket och använt min ryggtavla som klösbräda.
Tack och lov ikväll åker vi hem efter husvaktandet, då kan hundarna sluta vakta ytterdörren.

Det som är positivt är jag har bara en sista frågan som ska besvaras sen ska inlämningsuppgiften renskrivas och skickas in :-)

Ikväll så får jag sova i min egen säng , och se om mina nya vardagsrums tapeter har ramlat ner ,vart klara i onsdags där :-)

Av Elin - 30 januari 2015 15:00

3 frågor kvar att svara på sen ska det bara renskrivas på datorn sen är det bara att skicka in :-)
Då är det ett bekymmer mindre i världen .

Då jag hugga in på urinorganen.

Men jag kan ju berätta nånting roligare , skjutsade min sambo idag för att köpa nya bromsbackar till bilen och när vi kom hem igen så hade hundarna hittat en oöppnad rostfralla som dom hade kalasat på , det låg 3 smulor kvar i den sönder rivna påsen , jag var inte så jätteglad. ....

Men nu är det dags att sätta fart :-)

Av Elin - 29 januari 2015 11:37

Haft prov nu på förmiddagen dvs. Rörelseapparaten och även om det inte gick så superbra så gick det inte superdåligt Heller ...
Men ikväll så ska jag sätta mig ner och få bort farmalogi läxan annars blir det inte av .
Ska även hinna färga håret

Av Elin - 27 januari 2015 18:24

Öppnar böckerna ett tag ikväll och lär mig om skelettet och musklerna ?
På torsdag är det PROv. ... känns skrämmande
Idag så har jag även hälsat på mina fina jobbkompisar och tagit en lång promenad med hundarna

Av Elin - 25 januari 2015 13:00

Idag har vi en mysig dag , gjort lunch ute och lekt med hundarna så 2 timmar ute innan vi var tvungen gå in pga. Mina händer men vi ska nog ut på en stund igen :-)

Imorgon då sticker vi ut på vägen 30 mil närmare bestämt till Ikea :-)
Längtar :-D

Av Elin - 22 januari 2015 09:42

Torsdag och skola igen , går igenom skelettet och dess uppbyggnad , ska även gå igenom alla latinska ord för olika saker i kroppen .
Roligt och svårt , för nästa torsdag är det prov och det är längesen jag skrev ett sådant det är drygt 7 år sen sist :-P

Men det löser sig :-)

Av Elin - 21 januari 2015 19:23

?Tagit lång promenad med hundarna
?Borstat hundarna
?Städat badrummet
?Tagit ett bad
?Ramlat i badrummet
?Startat tvättmaskin

CHECK !!!

Nu ligger jag på sängen iförd pyjamas byxor och linne och väntar på farmen , ja ni läste rätt farmen .

plusset med att tapetsera vardagsrummet är att stora tvn står inne i sovrummet .

Om 2 timmar kommer äntligen gubben hem :-)

Av Elin - 21 januari 2015 09:08

Igår vart det träning på gymmet och när vi kom hem så tapetserade vi lite grann , vi brukar hålla på tills någon av oss blir less för annars blir man bara ovänner och det är ju inte någonting man vill , på kvällen så vart det några avsnitt av orange is The new black :-)
Fick även ett samtal av min chef för första gången sen jag vart tjänstledig och chockerade nog så var hon trevlig, annars så brukar frustration och ilska lysa igenom samtalet.

Idag så har jag hunnit riva ut alla kökslådor och torkat ur dom så nu väntar jag på att sambon ska vakna så att han kan gå igenom det som jag inte stoppat tillbaka .

Då jag inte hade så mkt saker så är det mesta hans men till veckan så blir det ikea :-D
Nej nu ska jag ta hundarna på en promenad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards